Geveke desinvesteert Bumicom en Certis

Bron: Geveke N.V.
Geveke N.V.

Geveke desinvesteert Bumicom en Certis

NAARDEN - Dienstverlenende technische handelsonderneming Geveke nv heeft een definitieve overeenkomst bereikt over de verkoop van haar dochters Bumicom B.V. en Certis Benelux N.V. Beide ondernemingen zijn door het eigen management overgenomen. Deze desinvesteringen zijn een logisch gevolg van Geveke's strategie.

Het in Den Haag gevestigde Bumicom Telecom B.V. is actief op het gebied van digitale voice- en dataregistratiesystemen ten behoeve van defensie, politie, call centers en verkeersleiding. Met zes medewerkers realiseert het een omzet van circa EUR 2 miljoen per jaar.

Certis Benelux N.V. is in ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen