Politiebericht district Maasland

Politiebericht Oss 17-09-2001
Politiebericht district Maasland

VERKEERSONGEVAL MET LETSEL

Bij een verkeersongeval op het Heeseind in Nuland is zondagavond rond 19.00 uur een 48 jarige man uit Rosmalen licht gewond geraakt. Hij nam zijn telefoon op en lette daarbij niet meer op de weg waardoor hij van de weg raakte en tegen een lantaarnpaal botste. De be-stuurder is met letsel aan zijn borst overgebracht naar het ziekenhuis in Oss.

INBRAAK IN BEDRIJF

In de nacht van zondag op maandag is ingebroken bij een bedrijf aan de Molenstraat in Oss. Van het pand bleek een deur vernield te zijn. Er worden twee laptops vermist.

DIEFSTAL UIT AUTO

Uit een auto die geparkeerd stond aan de Beethovengaarde in Oss verdween maandagmorgen tussen 08.30 en 12.15 uur de geluidsinstallatie. Het portierslot van de auto bleek vernield te zijn. Op de Torenstraat in Oss is in de nacht van zondag op maandag eveneens ingebroken in een auto. De eigenaar mist een telefoon en een lampenset.