Internationale vakbeweging betuigt medeleven slachtoffers VS

Datum nieuwsfeit: 17-09-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Internationale vakbeweging betuigt medeleven met slachtoffers VS mondiaal - marjan.brunner@vc,fnv.nl

Vakcentrales, vakbonden en internationale beroepssecretariaten uit de hele wereld hebben boodschappen van medeleven en solidariteit gestuurd aan de collega's in de Verenigde Staten na de gruwelijke aanslagen op 11 september jl. Ook FNV-voorzitter Lodewijk de Waal heeft namens alle leden en medewerkers van de FNV in een brief aan de Amerikaanse vakcentrale AFL-CIO zijn medeleven betuigd met de slachtoffers van de aanslagen. http://www.fnv.nl/01actualiteit/?actualiteit_intro.html (zie de nieuwspagina van de FNV).

Je kunt de nabestaanden van de aanslagen helpen door een donatie te doen aan het vakbonds-solidariteitsfonds ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen