Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Bank of Ireland kiest ICIM van Chordiant voor klantenbeleid

Datum nieuwsfeit: 17-09-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht

Bank of Ireland selecteert Chordiant als fundament voor geïntegreerd klantbeleid

Amsterdam, 17 september 2001 - De Bank of Ireland gaat het Intelligent Customer Interaction Management-platform (ICIM) van Chordiant inzetten als basis voor haar nieuwe Customer Excellence-programma. Chordiant is geselecteerd voor de ondersteuning van de hoogwaardige customer service voor het kantorennetwerk en de directe kanalen. Het Chordiant-platform sluit naadloos aan op de technologische infrastructuur en multichannel-architectuur van de Bank of Ireland.

Door Chordiant in de bestaande infrastructuur te integreren, krijgt de Bank of Ireland de flexibiliteit om de processen rondom klantencontacten aan te passen ...
Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie