Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Kieskeurig.nl introduceert nieuw sponsorconcept

Datum nieuwsfeit: 17-09-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht


KIESKEURIG introduceert uniek sponsorconcept

KIESKEURIG, Nederlands grootste product- en prijsvergelijker, komt met een uniek nieuw sponsorconcept.

KIESKEURIG keert de zaken om. Er wordt niet meer uitgegaan van een bepaalde CPM maar de adverteerder bepaalt wat hij overheeft voor de exposure.

In eerste instantie is het concept onwikkeld om aan de huidige partners voor een aantrekkelijk bedrag een mogelijkheid tot meer exposure te bieden. Het is echter een inschrijving die ook open is voor niet-KIESKEURIG partners.

Op de KIESKEURIG site kunnen van een groot aantal productgroepen specificaties en prijzen vergeleken worden. Adverteerders kunnen op ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie