Nederland nog lang niet brandveilig genoeg

Datum nieuwsfeit: 17-09-2001
Verbond van verzekeraars

Nederland nog lang niet brandveilig genoeg

Tijdens de Nationale Brandpreventieweek in oktober organiseert het Nationaal Centrum voor Preventie een studiedag over brandveiligheid en bedrijfscontinuïteit. Bedrijven vertellen op deze studiedag, die op 9 oktober in t Spant in Bussum plaatsvindt, aan de ene kant wat ze zelf allemaal doen om calamiteiten door brand te voorkomen, terwijl anderzijds ook ervaringen aan bod komen van bedrijven die door een grote brand zijn getroffen.

Als sprekers zijn onder meer de productiedirecteur van Grolsch Bierbrouwerij Nederland B.V, een deskundige van het Centrum voor Brandveiligheid van TNO, een projectontwikkelaar Brandveiligheid van Amsterdam Airport Schiphol, en een vertegenwoordiger van het Nederlands Instituut voor Brandweer en Rampenbestrijding uitgenodigd. In het programma is overigens ook nadrukkelijk ruimte voor andere preventie-onderwerpen.

Meer informatie over de studiedag is te krijgen via e-mail: (studiedag@ncpreventie.nl) of telefoon 030 - 2296020.

Bondig, september 2001

Ga een pagina terug