Sport bij de Heerenveense Omroep Stichting

Datum nieuwsfeit: 17-09-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

De komende week is er veel sport bij de Heerenveense Omroep Stichting. Woensdagavond (19 september) wordt in een extra uitzending van het programma HOS Sport live verslag gedaan van de wedstrijd in de Amstelcup tussen SC Heerenveen en Willem 2. De uitzending zal om 19.00 uur beginnen.

Ook zaterdagavond (22 september) is er een extra uitzending van het programma HOS Sport. Vanaf 19.00 uur wordt er live verslag gedaan van de topwedstrijd in de KPN eredivisie tussen SC Heerenveen en PSV.

Het regulaire sportprogramma op de zondagmiddag (23 september) komt tussen twee en zes uur live vanuit de businessclub van het Thialf ijsstadion. Naast verslagen van sportwedstrijden in de regio Heerenveen staat deze uitzending in het teken van ijshockey. Er worden tijdens de open dag van Formido Flyers interviews gehouden met spelers, trainers en bestuursleden van de Heerenveense ijshockeyclub en er wordt verslag gedaan van een ijshockeywedstrijd van Formido Flyers.

De uitzendingen van de Heerenveense Omroep Stichting zijn te ontvangen op FM 107.7 via de ether en op 96.10 via de kabelinrichting in Heerenveen

Voor de redactie:

Voor meer informatie over dit persbericht en de sportredactie van de Heerenveense Omroep Stichting:

Herman Kramer

Eindredacteur HOS Sport