Duitser Freund wint mencompetitie Top Driver Award 2001

Freund wint Top Driver Award 2001

17/09/2001

Donaueschingen, 17 september 2001
Na afloop van de internationale menwedstrijd in Donaueschingen werd de eindstand opgemaakt van de Top Driver Award competitie voor de vierspannen. De laatste wedstrijd in deze serie, de menwedstrijd in het Amerikaanse Gladstone, is komen te vervallen vanwege het beperkte aantal (2) deelnemers. Hierdoor tellen de beste drie resultaten van de verreden Top Driver Award wedstrijden (Astorp, Aken, Saumur, Beekbergen, Donaueschingen).
Michael Freund won deze competitie, voor Werner Ulrich, Tomas Eriksson en Ijsbrand Chardon. Ook Gert Schrijvers, Chester Weber, Ludwig Weinmayr, Daniël Würgler, Harry de Ruyter en Christoph Sandmann behoren tot de top-10 in deze competitie, waardoor zij zich kwalificeren voor deelname aan de Indoor Wold Cup voor vierspannen. Deze indoor competitie gaat op 14 november a.s. van start in Stuttgart en zal verder verreden worden in Amsterdam, Mechelen, Stockholm, Bordeaux, Dortmund, 's-Hertogenbosch en Göteborg.