Burgerzaken Arnhem halve dag gesloten voor publiek

Datum nieuwsfeit: 17-09-2001

Burgerzaken halve dag gesloten voor publiek

Op maandag 17 september aanstaande is de afdeling Burgerzaken van de gemeente Arnhem van 9.00 tot 13.00 uur gesloten voor publiek. Voor geboorte-aangiften kan men die ochtend terecht in het Rijnstate ziekenhuis van 8.30 tot 9.30 uur. Het informatiecentrum en de afdeling Heffingen blijven normaal geopend. De sluiting heeft te maken met de komst van de nieuwe generatie reisdocumenten. Medewerkers van de afdeling Burgerzaken bereiden zich deze ochtend voor op de nodige veranderingen op het gebied van wet- en regelgeving en het leren werken met de nieuwe apparatuur.

Nieuwe reisdocumenten

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen