Boek over Betuweroute aangeboden aan Netelenbos

Datum nieuwsfeit: 17-09-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Hier het persbericht met betrekking tot het boek 'In het spoor van de Betuweroute' , dat op 17 september a.s. 16.00-17.00 uur, v.d. Poelzaal Perscentrum Nieuwspoort in Den Haag zal worden aangeboden aan Minister Netelenbos van Verkeer en Waterstaat. Na inleidingen door de heer J.J. Feenstra, lid Tweede Kamer fractie PVDA en de heer J. Modder, directeur van het NIROV, wordt het boek door de auteur, Paul Pestman, aangeboden aan Minister Netelenbos. Na het antwoord van de Minister is er gelegenheid voor pers en aanwezigen tot het stellen van vragen. Met vriendelijke groet
ROZENBERG PUBLISHERS

...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen