Werken met de computer in de (schoonheids)salon

Datum nieuwsfeit: 18-09-2001
Kenniscentrum voor uiterlijke verzorging (KOC)

N i e u w i n h e t t r a i n i n g s p r o g r a m m a : Werken met de computer in de salon

Het gebruik van een computer in uw salon biedt u vele mogelijkheden, zoals: voorraadbeheer, kassatoepassingen, een database met informatie over uw klanten en eventueel een eigen website. Een computer is in uw salon dan ook onmisbaar. Voor ú is het dus belangrijk om inzicht te krijgen in de belangrijkste toepassingsmogelijkheden en om deze te leren gebruiken in uw salon. Daarom organiseert KOC NEDERLAND dit najaar in samenwerking met AMC Trainingen de nieuwe training Werken met de computer in de salon.

Bent u geïnteresseerd? Of wilt u meer informatie ontvangen? Aarzel dan niet en neem geheel vrijblijvend contact op met KOC NEDERLAND, afdeling Relatieservice, telefoonnummer: 030 - 607 1000. U kunt ook bij de rubriek 'Trainingen' kijken op deze website.