Byton Software heeft succes op de wereldwijde internetmarkt

Datum nieuwsfeit: 18-09-2001

BYTON DISTRIBUTED MEDIA

BYTON: SOFTWARE SUCCES op de WERELDWIJDE INTERNETMARKT

Hilversum, 18 september 2001. Byton Distributed Media BV is door het Amerikaanse bedrijf WeatherPlus uitgekozen als technologie partner voor het internationaal distribueren van beeld, geluid en tekst voor televisie via het internet. Byton is gekozen vanwege haar innovatieve softwareproduct, Distributed Media Platform(r) (DMP). WeatherPlus exploiteert lokale en landelijke televisiekanalen met weer en verkeer informatie in diverse landen. Nog voor het einde van dit jaar wil WeatherPlus televisiekanalen opstarten in Duitsland en Engeland, volledig bestuurd door DMP. Aansluitend worden televisiekanalen in België, Zwitserland en Italië gelanceerd.
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen