Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

TOPCALL biedt meer gebruiksgemak voor computertelefonie

Datum nieuwsfeit: 18-09-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht

Persbericht

Unified communication met uitgebreide functionaliteit

TOPCALL biedt nog meer gebruiksgemak voor computertelefonie

Zaltbommel, 18 september 2001 - - Met de introductie van TOPCALL Snapware 4.0 heeft TOPCALL International AG de functionaliteit van haar computer telephony integration (CTI)-module verder verbeterd. De CTI-module biedt nu extra mogelijkheden zoals Call Tracking ID, chatfuncties en een Presence Management Server. De huidige versie van TOPCALL Snapware combineert gebruiksgemak met functionaliteit en vereenvoudigt de naadloze integratie met bedrijfsapplicaties zoals SAP, Lotus Notes etc.

In dit tijdperk van call centers en CRM (Customer Relationship Management) is de kwaliteit van de dienstverlening aan de klant steeds belangrijker. Met name de telefonische bereikbaarheid van medewerkers is zeer belangrijk voor het optimaliseren van klantenloyaliteit en -ondersteuning. Steeds meer ondernemingen zetten de TOPCALL-oplossing in voor telefonie via de desktop PC, voor efficiënte, snelle en productieve bedrijfscommunicatie.

De nieuwe 'Presence Management Server' (PMS)-functie garandeert optimaal relatiebeheer, doordat ondernemingen inkomende gesprekken automatisch kunnen doorsturen naar elk nummer (bijvoorbeeld naar een werknemer die in een vergadering zit of op lokatie aan de slag is). Binnenkomende gesprekken hoeven daardoor niet meer in een wachtrij geplaatst te worden of worden doorgeschakeld via het switchboard. Het gesprek wordt automatisch verwerkt op basis van individueel gedefinieerde profielen. De software biedt standaard profielen (pauze, vakantie, vergadering etc.), evenals de optie om een cyclisch profiel samen te stellen. Wanneer een dergelijk profiel eenmaal is ingericht kan het standaard worden toegepast. Gebruikers kunnen met het cyclische profiel gesprekken op een vooraf gedefinieerd tijdstip automatisch laten doorschakelen naar een bepaald nummer. Daarnaast kunnen binnenkomende gesprekken worden doorgeschakeld naar individuele medewerkers op basis van een aantal verschillende procedures. Bijvoorbeeld: een inkomend dringend gesprek van persoon 1 wordt bij afwezigheid automatisch doorverbonden naar de mobiele telefoon van de gebruiker, terwijl persoon 2 in dat geval automatisch wordt doorverbonden met de secretaresse of telefoniste. De inkomende gesprekken worden dus automatisch herkend op basis van vooraf gedefinieerde telefoonnummers.

Daarnaast biedt ook de nieuwe 'Chat'-functie grote voordelen, doordat gebruikers via een chat-window snel boodschappen kunnen versturen naar collega's terwijl ze een telefoongesprek voeren. Een assistent kan zijn baas bijvoorbeeld laten weten dat zijn afspraak is gearriveerd, zonder daarvoor de deur te hoeven openen en het lopende gesprek te verstoren. De 'Call Tracking ID'-functie biedt degene die het gesprek afhandelt de mogelijkheid de gegevens van de beller op te zoeken. De beller hoeft niet elke keer uit te leggen waarvoor hij belt wanneer hij wordt doorverbonden. De gegevens kunnen nu via 'screen-to-screen transfer' worden doorgegeven. De integratie van een nieuwe partnerknop in de CTI-software biedt gebruikers de optie werkgroepen op te zetten en de huidige medewerkers-status weer te geven via ikonen. Hierdoor is bijvoorbeeld zichtbaar of een call center agent bezig is iemand te bellen of al in gesprek is met een klant.

TOPCALL Nederland B.V., Hogeweg 39, 5301 LJ Zaltbommel. Telefoon: 0418-570400,
fax: 0418-570401, e-mail: (info@topcall.nl), website: www.topcall.nl.

TOPCALL Communication Server ONE
De TOPCALL Communication Server ONE is een toonaangevend Unified Communication Platform. De ONE architectuur is modulair opgebouwd en biedt daardoor het hoogste niveau kwaliteits- en systeemintegriteit, ondersteund door een hoogwaardig service- en supportnetwerk. Standaardoplossingen zijn beschikbaar voor Unified Messaging, Network and Enterprise Faxing, Mobile Messaging en CTI/IVR-toepassingen. De TOPCALL-oplossing biedt klanten - in 40 landen wereldwijd - de breedste keuze in klantspecifieke, bedrijfskritieke Unified Communications.

TOPCALL Nederland B.V.
TOPCALL is specialist in het leveren van totaaloplossingen voor berichtenverkeer en telefonie (fax, voicemail, CTI, e-mail en SMS). Al meer dan 12 jaar biedt TOPCALL Nederland producten en consultancy aan organisaties die de communicatie met de buitenwereld willen stroomlijnen en verbeteren. TOPCALL richt zich op de markt van logistieke applicaties, CRM-applicaties en kantoorautomatisering.

Voor redactionele informatie:
PB0701
Influx PR, Jakob Brons, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Telefoon: 055-3663034,
fax: 055-3602661, e-mail: (PRInflux@cs.com).

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie