4UP-4ALL dagen Wifac voor grafische bedrijven

Bron: Wifac B.V.
Wifac B.V.

4UP-4ALL

"Omschakelen naar Computer-to-Plate is een crime". Wifac vindt dat deze uitspraak geen hout snijdt. Maar wat is de ervaring in de grafische branche?

Wifac biedt grafische bedrijven van dinsdag 18 september tot en met vrijdag 21 september 2001 de gelegenheid zelf CTP-platen te produceren in het informatiecentrum te Mijdrecht en te ervaren wat deze technologie biedt. Er kan zelf beoordeeld worden of deze materie moeilijk is of niet én wat deze investering aan besparingen oplevert.

Wat is de procedure? Men kan zelf een bestand meenemen, of Wifac levert een bestand en daarmee gaat men onder begeleiding aan de slag. Van computer naar plaat en met de plaat naar de pers. Een contractproef wordt meegegeven. Een week later worden de platen opgespannen op een Sakurai offsetpers Oliver (maximum papierformaat 52 x 72 cm) en één à twee weken later brengt een Wifac medewerker het uiteindelijke resultaat naar de relatie.

Voor meer informatie over deze 4UP-4ALL dagen kunt u bellen met Veronique Pfaff (telefoon 0297-289498) of haar een e-mail (veronique.pfaff@wifac.nl) sturen.

Wifac bv, Postbus 175, 3640 AD Mijdrecht
Tel. (0297) 289691, Fax (0297) 288446