Doel 2020 verbaasd over uitspraken aanleg Deurgancdok

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Doel 2020
Onder bescherming van Ere-Senator Ferdinand De Bondt, Prof.Em. Karel Van Isacker en filmcineast Frank Van Passel
Persmededeling

Doel 2020 reageert met ongeloof op de uitspraken van minister-president Patrick Dewael. Die verklaarde namelijk aan de pers dat hij, inzake de aanleg van het Deurgancdok in Doel, PSA Corporation Ltd, een staatsbedrijf in volle eigendom van de stadsstaat Singapore, "heeft gerustgesteld". Volgens De Wael zal een (nog te stemmen!) Vlaams decreet de aanleg van het betwiste dok mogelijk maken. Daarvoor zou de bestaande wetgeving uitgeschakeld worden die overigens voor iedere burger van tel blijft.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen