Falk eSolutions kiest Quova Geopoint voor online campagne

Datum nieuwsfeit: 19-09-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

FALK eSOLUTIONS SELECTEERDE QUOVA GEOPOINT VOOR REGIONALE ONLINE DOELGROEPBENADERING

Lokaal gerichte advertenties op het Internet zorgen voor hogere click-through-rates en verhoogde CPMs

AMSTERDAM, (19 september 2001) - Quova, Inc., ontwikkelaar en aanbieder van Internet infrastructuur technologie is door Falk eSolutions, een Duits adserving technologie bedrijf, geselecteerd voor de herkenning van de geografische lokatie van Internetbezoekers voor zijn klanten. Falk weet te melden dat zijn klanten meer dan tevreden zijn met de mogelijkheid regionaal te adverteren op het Internet.

Quova GeoPoint is enkele maanden geleden in Falks adserving technologie, AdSolution, geïntegreerd, waardoor adverteerders via het ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen