Wijzigingen persvoorstellingen Film Festival Rotterdam

Ingezonden persbericht

International Film Festival Rotterdam
Mededeling aan de pers dd. 18 september 2001
Betreft: wijzigingen persvoorstellingen wo. 19 en vr. 21 september a.s. Als gevolg van de recente gebeurtenissen in de Verenigde Staten zijn de films PERFUME DE VIOLETAS en BAD COMPANY (volgens plan te vertonen tijdens persvoorstellingen in het Filmmuseum op respectievelijk woensdag 19 en vrijdag 21 september a.s.) nog niet in Nederland aangekomen. Het vertoningsschema van de persvoorstellingen is nu als volgt: Woensdag 19 september, Filmmuseum
Persvoorstelling Wereldcinematour najaar 2001
10.30 12.00 LA FÉ DEL VOLCÁN (Ana Poliak, Argentinië, 2001) 12.30 14.00 DOMÉSTICAS (Fernando Mereilles & Nando Olival)

Vrijdag 21 september, Filmmuseum
Vroege persvoorstelling Tiger Release i.s.m. Filmmuseum Distributie 10.30 - 12.30 IN DEN TAG HINEIN (Maria Speth, Duitsland, 2001)

De landelijke persvoorstelling van IN DEN TAG HINEIN en BAD COMPANY staat momenteel gepland op donderdag 1 november a.s., aanvang 12.30 uur, Filmmuseum Amsterdam (dit in tegenstelling tot eerdere berichten). U ontvangt zo spoedig mogelijk nader bericht over nieuwe vertoningsdata voor PERFUME DE VIOLETAS en BAD COMPANY. Graag ontmoet ik u woensdag aanstaande in het Filmmuseum, met vriendelijke groeten,
Bert-Jan Zoet
Persvoorlichter

---
Message created at: Tue, 18 Sep 2001 10:26:54 +0200 Message sent by: (press@filmfestivalrotterdam.com)
Message served by: Filmfestivalrotterdam.com, the Netherlands
---