Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

NWQ introduceert nieuwe marketingaanpak 'Morrend Landvolk'

Datum nieuwsfeit: 19-09-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

NWQ introduceert een unieke marketingaanpak

Morrend Landvolk®: van frustratie naar loyaliteit

NWQ, het jonge adviesbureau van marketing- en communicatiestrateeg Jan Lantink, heeft een nieuwe marketingaanpak ontwikkeld onder de sprekende naam Morrend Landvolk®.

"Al geruime tijd weten we uit onze adviespraktijk, dat de frustraties en ergernissen van mensen een zeer inspirerende bron voor innovatief beleid zijn. De wijze waarop organisaties op frustraties inspelen heeft grote invloed op de loyaliteit van mensen, in hun rol als klant, donateur, mede-werker of gewoon burger.
We hebben dit samen met het marketingonderzoeksbureau Censydiam ...
Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie