Persbijeenkomst bureau Winschoten DNA-onderzoek Jan de Wit

Datum nieuwsfeit: 19-09-2001
Bron: Politie Groningen

Korps: Groningen, plaats: Winschoten 19-09-2001 Vrijwillig DNA-onderzoek in moordzaak Jan de Wit Persbijeenkomst bureau Winschoten om 11.00 uur

Woensdag 19 september 2001

In verband met binnenkort starten van verzoeken voor het vrijwillig afstaan van DNA-materiaal in het rechercheonderzoek naar de dood van de 15-jarige Jan de Wit uit Oude Pekela houdt de politie vanmorgen om 11.00 uur een korte persbijeenkomst in het politiebureau in Winschoten. Tijdens deze bijeenkomst wordt een nadere toelichting gegeven op het doel van dit DNA-onderzoek. Er is tevens gelegeheid om beelden te maken van het afnemen van DNA-monsters.

In verband met de bijeenkomst in Winschoten komt de wekelijkse persbijeenkomst aan het hoofdbureau van politie in Groningen te vervallen.

Inlichtingen: afdeling Communicatie, 0900 - 8844.