Vignette V6 in combinatie met producten van industrieleiders

Ingezonden persbericht

- PERSBERICHT -

INDUSTRIELEIDERS VOL LOF OVER VIGNETTE V6
De introductie van de V6 is met enthousiasme ontvangen door bedrijven als Andersen, BEA, Deloitte Consulting, IBM, Inforte, Meritage, Microsoft en Sun

AMSTERDAM, 19 september 2001- Vignette's nieuwe oplossing voor het beheren, integreren en analyseren van content, de nieuwe V6 Integrated Content Management applicatie, kan worden gecombineerd met producten van de grootste aanbieders van bedrijfshardware en software, zoals BEA Systems, IBM, Microsoft, Sun Microsystems, en consultants zoals Andersen, Deloitte Consulting, IBM Global Services, Inforte Corp. en Meritage Technologies

"De V6 is het resultaat van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen