Allied Telesyn ontvangt volledige ISO 9000-certificering

Datum nieuwsfeit: 19-09-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Allied Telesyn ontvangt volledige ISO 9000-certificering ISO 9000:2000 is garantie voor klantvriendelijkheid

Amsterdam, 19 september 2001

Allied Telesyn (www.alliedtelesyn.com) heeft vandaag bekendgemaakt, dat de bedrijfsactiviteiten in Duitsland en Oost-Europa de ISO 9000:2000-certificering voor kwaliteitszorgsystemen ontvangen hebben. Omdat alle vestigingen van Allied Telesyn in Duitsland, Frankrijk, Groot-Brittannië, Italië, Nederland, Oostenrijk, Polen, Spanje en Rusland nu volgens de ISO 9000:2000-norm gecertificeerd zijn, heeft de klant de garantie, dat Allied Telesyn -in welk Europees land dan ook- altijd volgens dezelfde hoge kwaliteitsstandaards en richtlijnen voor klantvriendelijkheid werkt.

De ISO 9000-serie is een stelsel van internationale normen voor ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen