Digitale kluis van Expansion beschermt tegen computervirus

Datum nieuwsfeit: 20-09-2001

EXPANSION BV

Digitale kluis beschermt tegen computervirussen

Digitale kluis beschermt informatie tegen virusgeweld. Expansion b.v. biedt met haar standaard systeem Xtendis een digitale kluis waarmee organisaties hun informatie (gescande documenten, computerbestanden, e-mails) kunnen beschermen tegen de gevolgen van binnendringende computervirussen.

Bijna elke week bedreigt een nieuw virus vaak cruciale informatie van organisaties. Ongewild en vaak te laat opgemerkt, wordt informatie vernietigd of zelfs verspreid doordat een virus zich toegang verschaft tot het netwerk. Ondanks deze bedreiging nemen bedrijven en overheidsinstellingen onvoldoende accurate maatregelen terwijl de potentiële schade enorm is.

'Vaak zie ik ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen