ZyLAB levert ZyImage aan WDR

Ingezonden persbericht

WDR gebruikt ZyIMAGE

Na de BBC ook de WDR met ZyLAB in zee

Amsterdam, september 2001 -- ZyLAB Technologies BV, ontwikkelaar van document imaging en full-text retrieval software, heeft voor de West-Deutsche Rundfunk (WDR) ZyIMAGE-licenties geleverd voor enkele honderden workstations. Met behulp van ZyIMAGE kan de persdienst van de WDR snel en efficiënt papieren documenten digitaal archiveren en doorzoekbaar maken.

ZyLAB is een snelgroeiend en winstgevend Nederlands bedrijf, gevestigd in Amsterdam Zuidoost. ZyLAB was in 1983 de eerste leverancier die een volledig programma leverde om elektronische documenten op het PC platform op de volledige tekst te kunnen doorzoeken. Sinds 1991 concentreert ZyLAB zich volledig op het maken en leveren van totaaloplossingen om binnen kantoor- en operationele omgevingen snel en eenvoudig zowel papieren- als elektronische documenten te archiveren, zoeken, vinden, organiseren, delen en te reproduceren. Wereldwijd heeft ZyLAB meer dan 600.000 licenties verkocht en heeft het operationele installaties op meer dan 5.000 verschillende sites. ZyLAB heeft diverse kantoren in Europa, de USA en Azië. Alle software van ZyLAB wordt in Nederland ontwikkeld. Meer informatie op www.zylab.nl.

ZyLAB Technologies BV, Hoogoorddreef 9, 1101 BA Amsterdam. Tel.: 020 - 69 19 550, fax: 020 - 6965175, e-mail: (info@zylab.nl). Website: www.zylab.nl. Voor redactionele informatie:
PB1901
Influx PR, Marald Brons, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Telefoon: 055-3663034,
fax: 055-3602661, e-mail: (PRInflux@cs.com), website: www.influx-PR.com.