G.J.M. Dijkstra nieuwe CFO Geveke nv

Bron: Geveke N.V.
Geveke N.V.

G.J.M. Dijkstra nieuwe CFO Geveke nv

NAARDEN - De heer drs G.J.M. (Gerard) Dijkstra RA is benoemd tot CFO van dienstverlenende technische handelsonderneming Geveke nv. Hij volgt hiermee drs M.F. Nouel op die deze functie de afgelopen twee maanden ad interim bekleedde. De heer Dijkstra zal zijn werkzaamheden bij Geveke per 15 oktober aanvangen.

De heer Dijkstra (52) is de afgelopen vier jaar werkzaam geweest als groepscontroller bij Stork Technical Services. Daarvoor heeft hij diverse directiefuncties vervuld waaronder die van statutair directeur bij Stork Ketels bv en Scania Nederland bv.

De Directie ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen