FME-CWM en Sodexho sluiten raamovereenkomst catering

Vereniging FME-CWM

FME-CWM en Sodexho sluiten raamovereenkomst catering

Zoetermeer, 20 september 2001

De Vereniging FME-CWM en Sodexho Nederland B.V. hebben op donderdag 20 september 2001 een raamovereenkomst gesloten. Door deze overeenkomst kunnen alle lidbedrijven van FME-CWM gebruik maken van een aantal kortingsregelingen op het gebied van catering. De overeenkomst werd in Zoetermeer ondertekend door FME-CWM-voorzitter Arie Kraaijeveld en Sodexho Nederland-directeur Hans Rijnierse.

Sodexho is de nieuwe naam van bedrijfscateraar Van Hecke. De raamovereenkomst geldt dan ook voor dit dienstenpakket. Daarnaast gelden ook kortingsregelingen voor partycatering door Sodexho Prestige. Nieuw is tevens een uitgebreid pakket van kortingsregelingen variërend van korting op keukenapparatuur via Sodexho Equip tot korting op koop en lease van drank -en voedselautomaten via Sodexho Catermatic.

Met het sluiten van deze overeenkomst heeft de Vereniging FME-CWM nu in totaal twintig raamovereenkomsten afgesloten op een breed terrein van facilitaire diensten (zoals verzekeringen, lease- en huurautos) tot arbodiensten en salarisverwerking.

Lidbedrijven kunnen hier klikken voor meer informatie over de diensten en de kortingspercentages. De informatie wordt zichtbaar na invoering van de inlogcode.

Noot voor de redactie (

Noot voor redacties