Voorlichting Prepensioenregeling Tijdschriftjournalisten

Datum nieuwsfeit: 20-09-2001
Bron: Nederlands Uitgeversverbond
Nederlands Uitgeversverbond

Voorlichtingsbijeenkomst Prepensioenregeling voor Tijdschriftjournalisten vanaf 1 januari 2002

VOORAANKONDIGING

op donderdag 20 september aanstaande.
Planetarium Gaasperplas, Kromwijkdreef 11 in Amsterdam Zuidoost.

In verband met de nieuwe Prepensioenregeling voor Tijdschriftjournalisten wordt door het Nederlands Uitgeversverbond een voorlichtingsbijeenkomst georganiseerd die is gepland op donderdag 20 september a.s. De bijeenkomst is bestemd voor directies, P&O-functionaris-sen en andere belanghebbenden. Tijdens deze bijeenkomst wordt u door PVF Achmea, administrateur van de Stichting VUT Tijdschriftjournalisten, nader geïnformeerd over de nieuwe regeling. Tevens wordt u op de hoogte gebracht over de faciliteiten die het NUV u aanbiedt in de vorm van een mantelpolis Prepensioen Tijdschriftjournalisten, zoals dat ook het geval is bij de VUT/Prepensioenregeling ingevolge de CAO voor het Boeken- en Tijdschriftuitgeverijbedrijf.

Binnenkort ontvangen de leden, vallend onder de CAOs Publiekstijdschrift- en Opinieweek-bladjournalisten, een uitnodiging met opgaveformulier waarin zij zich voor deze bijeenkomst kunnen aanmelden. Wij verzoeken u vriendelijk de inhoud van deze vooraankondiging ook ter kennis te brengen van de afdeling P&O binnen uw onderneming.

Reserveert u svp de 20ste september vanaf 13.00 uur in uw agenda!!