Symposium 'Samenwerking als business model' in Amsterdam

Contactpersoon: Yolanda Bieckmann

Symposium 'Samenwerking als business model'

Datum: 29-08-2001

Intermediairs staan op dit moment voor de strategische keuze: het bedrijf voortzetten in een markt van toenemende concurrentie, de onderneming verkopen of samenwerking zoeken. Veel ondernemers anticiperen op de voor assurantietussenpersonen bedreigende ontwikkelingen door samenwerkingsverbanden aan te gaan.

Pensioendesk Nederland BV organiseert het informatieve symposium 'Samenwerking als business model'. Dit symposium vindt plaats op donderdag 20 september van 14.00 uur tot 16.50 uur het Planetarium Gaasperplas te Amsterdam-Zuidoost. Deze bijeenkomst is gratis toegankelijk voor intermediairs.

Tijdens ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen