Poltiebericht Maastricht

Datum nieuwsfeit: 21-09-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 21-09-2001 Politieberichten district Heerlen (HP 15.10) Vrijdag 21 september 2001

Heerlen, bestuurder gestolen auto aangehouden:
Vrijdagmorgen 21 september 2001 heeft de politie na een korte achtervolging een 25 jarige automobilist uit Brunssum aangehouden. Hij bleek gebruik te maken van een gestolen auto.
Een politiepatrouille zag vrijdagmorgen omstreeks 02.30 uur een personenauto over de Bokstraat te Heerlen rijden. De politiepatrouille wilde de bestuurder van de auto controleren en gaf een stopteken aan de bestuurder. In plaats van te stoppen verhoogde de bestuurder echter zijn snelheid en probeerde ertussenuit te knijpen. Op de Litscherboord ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen