Start verkiezingstraject Partij van de Arbeid

Datum nieuwsfeit: 22-09-2001
Bron: Partij van de Arbeid
Partij van de Arbeid

Arbeid is een thema dat in de PvdA leeft. Als vervolg op de nota 'Werk in uitvoering' van de PvdA-Kamerleden Bussemaker, Hamer, Noorman en Smits wordt een meer voldragen 'Plan van de Arbeid' geschreven. In dit plan formuleert de PvdA-fractie (beleids)voorstellen voor de korte en langere termijn. Om tot de beste voorstellen te komen, organiseert het Kenniscentrum SEF een reeks discussiebijeenkomsten en een conferentie waarbij leden van het Kenniscentrum van gedachte kunnen wisselen met leden van de Tweede Kamer. De uitkomsten van deze discussies zullen uiteindelijk resulteren in voorstellen voor het 'Plan van de Arbeid'.

Het ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen