Mini/welpentoernooi ijshockeyvereniging Zoetermeer Panters

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Hallo,

Op zondag 23 september a.s. organiseert de ijshockeyvereniging Zoetermeer Panters het autobedrijf v.d. Linden mini/welpentoernooi. Aan dit toernooi nemen de Amstel Tijgers(Amsterdam), Jordens Lions(Dordrecht) en IJsbrekers(Eindhoven) deel. Tijdens dit toernooi is er een loterij met leuke prijzen en een demonstratiewedstrijd van de Kuylenburg Panters. Het toernooi wordt gehouden in de PWA-hal van 9.00 tot 16.00 uur. Graag wil ik hiervoor aandacht vragen in diverse media om dit aan te kondigen en zo de ijshockeysport in Zoetermeer te promoten. Bijgaand nog een reclame-affiche welke eventueel gebruikt kan worden.

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Met ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen