Orange Market Neutral Fund start met ruim f 86 miljoen

Bron: Kempen & Co

KEMPEN EN CO

Orange Market Neutral Fund start met ruim f 86 miljoen

Het door Kempen & Co aangeboden Orange Market Neutral Fund, een zgn. fund of hedgefunds, waarvan de inschrijving jongstleden vrijdag is gesloten, zal starten met een omvang van f 86,5 mln. De inschrijving is met name door de deelname van particuliere beleggers een succes geworden, hetgeen opmerkelijk is gezien de turbulente marktomstandigheden van de laatste weken. Het bijzondere en defensieve karakter heeft hier zeker toe bijgedragen.

Profiel Orange Market Neutral Fund Orange Market Neutral Fund stelt zich ten doel om op middellange tot lange termijn een goed resultaat te behalen met zo veel mogelijk stabiliteit in de korte termijn resultaten.

Orange Market Neutral Fund investeert in een breed gespreide en op professionele wijze geselecteerde portefeuille van hedge funds. De beheerders van die hedge funds beogen ieder met een specifieke beleggingsstrategie positieve resultaten te behalen, (vrijwel) onafhankelijk van de richting van aandelenkoersen en rente. Het fonds is daardoor uitermate geschikt voor additionele risicospreiding, naast beleggingen in aandelen, obligaties en vastgoed.

Het Orange Market Neutral Fund is niet beursgenoteerd. Aandelen in het Orange Market Neutral Fund kunnen via Kempen & Co N.V. worden aangekocht. Er geldt een minimum geadministreerd vermogen om een rekening bij Kempen & Co te openen van EURO 100.000,-.

Amsterdam, 24 september 2001

Orange Market Neutral Fund.

De Directie

Voor inlichtingen met betrekking tot dit fonds kunt u bellen met de heer P.W.T.J. Spierings bij Kempen Capital Management N.V. 020-5 571 303. Informatie over het OMNF is ook te vinden op www.kempen.nl; op verzoek sturen wij u het prospectus per post of e-mail.

Kempen & Co

24 sep 01 17:15