Intentie tot collectief ontslag bij Fardis-dochter Phoenix

Bron: Euronext Brussels

Euronext Brussels

Persberichten - 24/09/2001

Fardis - Raad van bestuur van Phoenix, dochter van Fardis, maakt intentie bekend tot sluiting met collectief ontslag

Vandaag maakte de Raad van Bestuur van Phoenix, een dochteronderneming van Fardis (Euronext Brussel: FARB), op een buitengewone ondernemingsraad de intentie tot collectief ontslag bij Phoenix bekend. Reeds meer dan een jaar heeft de Gentse producent van folies te kampen met een enorme concurrentiedruk. Dit leidde ertoe dat Phoenix het voorbije halfjaar continu met verlies draaide.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen