Dunlop en DeRooij Tennis BV verlengen overeenkomst met KNLTB

Homepage: www.knltb.nl

Amersfoort: 24 september 2001

Dunlop en Ton de Rooij Tennis BV verlengen sponsorovereenkomsten

Dunlop Slazenger en Ton de Rooij Tennis BV hebben beiden de sponsorovereenkomst met de Koninklijke Nederlandse Lawn Tennis Bond (KNLTB) met drie jaar verlengd. De ondertekening van de contracten vond zondag 23 september plaats op de laatste dag van de halve finale van de Davis Cup in Rotterdam.

Dunlop is al decennia lang bondsleverancier van rackets en tennisballen. KNLTB directeur Evert-Jan Hulshof is verheugd met de verlenging van de sponsoring van Dunlop. Hulshof: "Met Dunlop hebben wij één van de langstlopende sponsorcontracten binnen onze bond. Beide partijen werken graag met elkaar samen en wat mij betreft gaan we hier nog jaren mee door."

Ton de Rooij Tennis BV levert de wedstrijdbanen voor de officiële KNLTB toernooien en evenementen waaronder de snelle ´supreme court banen´ waar het Levob Nederlands Davis Cup Team dit jaar zo succesvol op heeft gespeeld. Hiernaast zijn ook de tennisbaantjes van het KNLTB Straattennis afkomstig van het bedrijf van De Rooij.