Veiling Corneille jubileum Stichting Dierenhulp Venezuela

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

MAAK KANS OP EEN ORIGINELE ZEEFDRUK VAN CORNEILLE

Ter ere van het vijfjarig bestaan van Stichting Dierenhulp Venezuela zal in de periode van 24 september tot en met 4 oktober (werelddierendag) een originele Corneille geveild worden. De Nederlandse stichting zet zich o.a. in Venezuela in voor de zwerfdieren die veelal onder erbarmelijke omstandigheden dagelijks moeten zien te overleven. Zo voert men gratis sterilisaties, castraties, operaties en vaccinaties uit veelal voor de armere bevolking. Ook zet men zich in om dieren beschermd te krijgen via wetgeving en wordt voorlichting over omgang met dieren gegeven.

De unieke ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen