Nederlandse versie Microsoft Internet Explorer 6

Datum nieuwsfeit: 25-09-2001
Nederlandstalige versies Microsoft Internet Explorer 6 en Internet Explorer Administration Kit 6 vanaf heden beschikbaar

Schiphol-Rijk, 25 september 2001 - Sinds gisteren zijn de Nederlandstalige versies van Microsoft Internet Explorer 6 en Internet Explorer Administration Kit 6 beschikbaar op de website van Microsoft. Vanaf 10 oktober a.s. zullen deze versies ook te verkrijgen zijn via de Windows Update.

Internet Explorer 6 bevat vele nieuwe en verbeterde functies waarmee dagelijkse taken op het web eenvoudiger worden en persoonlijke gegevens beter beveiligd kunnen worden. De nieuwe versie van Internet Explorer is nog betrouwbaarder en met de nieuwe browserfuncties, zoals de mediabalk en de functie voor het automatisch aanpassen van het formaat van afbeeldingen, kan de gebruiker zelf de Internetweergave instellen.

Internet Explorer Administration Kit (IEAK) 6 dient om zo efficiënt mogelijk weboplossingen te implementeren en te beheren. De IEAK Toolkit bevat handige hulpmiddelen, programma's en diverse voorbeeldbestanden. De toolkit bevat ook mogelijkheden om instellingsopties te beheren en om opdrachtregels vast te leggen die bepalen hoe de aangepaste browserpakketten worden geïnstalleerd.

De Nederlandstalige versie van Internet Explorer 6 is kosteloos te downloaden van: www.microsoft.com/windows/ie_intl/nl/default.htm, of van het Download Centre: www.microsoft.com/downloads/release.asp?ReleaseID=32550. De Nederlandstalige versie van IEAK 6 is kosteloos te downloaden van www.microsoft.com/windows/ieak/nl.

Microsoft
Microsoft (NASDAQ: MSFT) is opgericht in 1975 en is marktleider op het gebied van software, diensten en Internet-technologie voor privé- en zakelijk computergebruik. Het bedrijf levert een brede reeks aan producten en diensten die ontwikkeld zijn om mensen meer mogelijkheden te bieden met behulp van software, ongeacht op welke plaats, op welk moment en met welk apparaat.

Voor meer informatie:
Microsoft B.V., Aurelia van den Berg, Manager Marketing Services, telefoon: +31 (0)20 - 500 12 32 of Monogram Communication Strategies (MCS) BV, Perlita Fränkel, telefoon: +31 (0)23 - 562 82 08.

Dit persbericht en andere persinformatie van Microsoft kunt u ook vinden op de website van Microsoft Nederland, op pagina www.microsoft.nl/press/.

Microsoft en Windows zijn hetzij gedeponeerde handelsmerken hetzij handelsmerken van Microsoft Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. Alle andere merk- en productnamen zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van hun respectieve houders.