Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Campina lanceert Vifit als gezondheidsmerk

Datum nieuwsfeit: 25-09-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht

Campina lanceert Vifit als gezondheidsmerk

Vifit wordt deze week geïntroduceerd als het algemene gezondheidsmerk in de categorie zuivel. Vifit zal als paraplumerk fungeren voor verschillende gezonde producten. Als afzender wordt het onlangs geïntroduceerde Campina merk gebruikt.

De zuivelmarkt is te segmenteren op basis van drie verschillende consumenten motivaties: gezond, verwennen/genieten en vanzelfsprekende basiszuivel. Het is belangrijk zuivelmerken helder te positioneren op basis van deze motivaties van de consument, omdat er een heel groot en versnipperd zuivelaanbod is , zegt Mireille Gilissen, marketing manager Vifit. Daarom kiest Campina Neder-land voor een drie-merkenstrategie: Vifit staat voor extra gezonde ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie