Vertrek Harry Vermeulen uit fractie 'Beter Bodegraven'

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Beste mensen,
Hierbij deel ik mede dat Harry Vermeulen die lid is van de fractie van "Beter Bodegraven" vanwege persoonlijke omstandigheden verhuisd is naar de Gemeente Gouda. Aangezien hij niet meer woonachtig is in de Gemeente Bodegraven heeft hij met onmiddellijke ingang het raadslidmaatschap neergelegd. Wij betreuren zijn vertrek.Vanwege zijn betrokkenheid in het algemeen voor de verbetering van de leefbaarheid en meer specifiek voor Nieuwerbrug, zijn sterk analytisch vermogen en zijn deskundigheid op met name het financiele vlak zal de fractie van "Beter Bodegraven" zijn inbreng node missen.

Verder wil ik jullie graag op de hoogte brengen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen