Verbeterde integratie Selligent ondersteunt holistische CRM

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

PERSBERICHT

Selligent Xi for Windows: verbeterde integratie ondersteunt holistische CRM-benadering

Nieuwe versie ondersteunt meerdere toegangsmethoden en verbeterde integratie-mogelijkheden. 'Global & Local' functionaliteit vergroot vrijheid om een globaal, algemeen systeem af te stemmen op lokale marktbehoeften.

Amersfoort, 25 september 2001 - Selligent, Europese leverancier van CRM- en e-business systemen, brengt Selligent Xi for Windows op de markt. Deze nieuwe generatie CRM-software biedt sterk verbeterde integratiemogelijkheden met andere klantgerelateerde toepassingen en bedrijfsprocessen. Selligent Xi (eXtended integration) for Windows is de opvolger van vlaggeschip Selligent 2000 en is leverbaar vanaf oktober.

Selligent Xi bevat zowel de recent aangekondigde 'Global & Local" functionaliteit als de veelgebruikte Miller Heiman verkoopmethodologie. Verder biedt het programma integratie met Lotus Notes plus ondersteuning van Dynamic Address Formats, verbeterde 'Vragenlijst' verwerking, consistenter Script Writing, Site Management en valutadefinitie voor eenvoudige euro-conversie bij het verdwijnen van een aantal nationale munteenheden in 2002.

"Omdat steeds meer middelgrote en grote bedrijven zich realiseren dat zij geïntegreerde oplossingen nodig hebben, voorziet Selligent Xi for Windows - een van de meest volledige CRM oplossingen op de huidige markt
- in een holistische CRM-benadering", vertelt André Lejeune, CEO van Selligent. "Ons programma ondersteunt zowel meerdere toegangsmethoden voor gebruikers als meerdere interactiekanalen met klanten en samenwerkingspartners. In combinatie met onze unieke 'Global & Local' functionaliteit biedt Selligent Xi onze klanten in korte tijd een hoge ROI", aldus Lejeune.

Nieuwe mogelijkheden in Selligent Xi for Windows:

- Integratie van Selligent Global & Local, een functionaliteit die vergaande vrijheid biedt om in te spelen op lokale marktbehoeften met behoud van bedrijfsbrede systeemconsistentie. Global & Local biedt geautomatiseerde vertalingen binnen een set Selligent databases (inhoud, niet alleen labels) en extenties plus workflows om te anticiperen op lokale gewoonten.

- De geïntegreerde Miller Heiman verkoopmethodologie biedt gebruikers de mogelijkheid al hun contacten te registreren, te analyseren en op te volgen conform de veelgebruikte Miller Heiman "blue sheets". Het gebruik daarvan verhoogt de effectiviteit van verkoopacties en vereenvoudigt het managen van verkoopprocessen.

- Verder is functionaliteit toegevoegd die Lotus Notes gebruikers in staat stelt om hun Bedrijf-, Persoon-, Actie- en Activiteit-data te raadplegen, te wijzigen en meteen te synchroniseren met Selligent Xi for Windows. Net als in Selligent 2000 worden zowel Lotus Notes als Microsoft Outlook ondersteund als geïntegreerde e-mail applicaties met synchronisatie van informatie uit de Selligent hoofdstukken Contactpersoon, Taken, Afspraken en Activiteit.

- Het gebruik van 'Dynamic Addresses' maakt het mogelijk om landspecifieke adresformaten te definiëren en automatisch te gebruiken voor alles adressen in het desbetreffende land.

- Enquetes voor marketingcampagnes zijn voortaan eenvoudiger te genereren door diverse verbeteringen in de manier waarop gebruikers met vraag- en antwoordlijsten kunnen omgaan.

- Verder is de Script Editor interface in Selligent Xi opnieuw ontworpen om het formuleren van scripts beter af te kunnen stemmen op de logica van de aanwezige bedrijfsprocessen. Dit betekent dat bedrijfsprocessen gekoppeld aan een specifieke gebruiker sturing geven aan de scriptformulering. Daardoor kan men eenvoudiger scripts maken die volledig met de applicatie zijn geïntegreerd.

- Andere verbeteringen in Selligent's nieuwe CRM-applicatie hebben betrekking op eenvoudiger 'site-management' voor gedistribueerde implementaties en munteenheidconversie om de overstap naar euro's te vergemakkelijken.

Selligent
Selligent is één van de belangrijkste Europese producenten van oplossingen voor het beheer
van klantenrelaties (Customer Relationship Management) en e-business. Selligent begeleidt ondernemingen tijdens de volledige relatiecyclus met klanten; van prospectfase tot klantenbinding. Ze houdt daarbij rekening met culturele diversiteit en grote verschillen in
het Europese zakenklimaat. De meer dan 30.000 gebruikers in bedrijven met complexe bedrijfsprocessen en een doelgerichte klantenbenadering, zijn een overduidelijk bewijs van de doeltreffendheid van Selligent. Geruggensteund door een Europees distributienetwerk en met eigen vestigingen in de belangrijkste Europese landen, zag Selligent in 2000 haar omzet met 64% stijgen. De verkoop van licenties steeg zelfs met 120%.
Meer informatie over Selligent, haar producten en diensten, is beschikbaar op de
website: www.selligent.com/nl.

Voor meer informatie: