Motorola en Freeplay werken aan draadloos opladen telefoon

Datum nieuwsfeit: 25-09-2001

Motorola en Freeplay gaan samenwerking aan
Mobiele telefoon opladen zonder stopcontact

Utrecht, 25 september 2001 - Motorola Inc. en Freeplay Energy Group, 's werelds grootste producent van zelfvoorzienende energietechnologie zijn een exclusieve wereldwijde co-branding- en distributieovereenkomst aangegaan. De overeenkomst betreft de ontwikkeling en marketing van een op Freeplay-technologie gebaseerde oplader voor mobiele telefoons. Het apparaatje, dat op verschillende typen mobiele telefoons van Motorola aangesloten kan worden, laadt de telefoon op zonder dat daar een stopcontact voor nodig is. Een handmatige opwindsessie van 45 seconden biedt de telefoon naar verwachting 3-6 minuten spreektijd* en enkele uren standby-tijd*.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen