B&W Arnhem bezoeken Burgemeesterswijk

Datum nieuwsfeit: 25-09-2001

College bezoekt 25 september de Burgemeesterswijk
Burgemeester en wethouders van Arnhem brengen op dinsdag 25 september aanstaande van 14.00 tot 22.00 uur een werkbezoek aan de Burgemeesterswijk. Doel van dit bezoek is met wijkbewoners in contact te komen zodat zij het college in een rechtstreeks gesprek een toelichting kunnen geven op hun wensen, ideeën, en mogelijkheden voor de wijk.

Programma
Om 14.30 uur (inloop vanaf 14.00 uur) is de ontvangst door bestuursleden van de wijkvereniging Burgemeesterskwartier in Bezoekerscentrum de Watermolen aan de Zijpendaalseweg 24a. Tijdens het middagprogramma maakt het gezelschap (college, bestuursleden wijkvereniging en enkele ambtenaren) een fietstocht door de wijk. Bezoekpunten zullen zijn de Artilleriepark, Park Sonswijck, van Eckpleintje, Noordzijde station, Nepromaterrein en Sweerts de Landastraat. Ter plekke geeft iemand uit de wijk een toelichting. Van 20.00 tot 22.00 uur vindt tenslotte in Bezoekerscentrum de Watermolen aan de Zijpendaalseweg 24a de wijkdiscussie plaats waar alle bewoners uit de wijk van harte welkom zijn. Het wijkbezoek wordt om circa 22.15 uur afgesloten.