UPC wijzigt televisiepakket paar gemeenten Gelderland Noord

Datum nieuwsfeit: 25-09-2001
Bron: UPC N.V.
UPC N.V.

Programmaraad Gelderland Noord Wijziging televisiepakket UPC Advies programmaraad en UPC-distributiebeleid

Schiphol-Rijk, 25 september 2001 - Op 1 oktober wijzigt UPC het televisiepakket in Apeldoorn, Ede, Epe, Heerde, Rheden, Rozendaal en Voorst. Het nieuw televisiepakket is tot stand gekomen door het overnemen van het advies van de Programmaraad Gelderland Noord en het UPC-distributiebeleid. UPC informeert haar klanten over de wijziging in het televisiepakket via advertenties in huis-aan-huisbladen, het UPC Infokanaal, teletekst en de website (www.upc.nl). In Renkum en Wageningen blijft het televisiepakket op 1 oktober ongewijzigd.

De samenstelling van het televisiepakket vindt jaarlijks plaats op basis van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen