Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Hero FruitOnbijt gebruikt als eerste beeldmerk fruit

Datum nieuwsfeit: 25-09-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

Voedingscentrum
Voedingscentrum geeft Hero FruitOnbijt als eerste toestemming het beeldmerk fruit toe te passen
Eet jij 2 keer fruit per dag?

25 september 2001 - Stichting Voedingscentrum Nederland heeft het beeldmerk Eet jij 2 keer fruit per dag? ontwikkeld om de consumptie van fruit te bevorderen. Bedrijven kunnen voor dit beeldmerk in aanmerking komen wanneer een product de consumptie van voldoende fruit stimuleert. Het beeldmerk Eet jij 2 keer fruit per dag? moet de consument herinneren aan de aanbevolen hoeveelheid fruit per dag en aanzetten om twee ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie