Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

De Postbank belooft klantvriendelijker giropas beleid

Datum nieuwsfeit: 26-09-2001
Vindplaats van dit bericht
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Consumentenbond


Postbank iets klantvriendelijker
26 september 2001

De Postbank stelt zich iets klantvriendelijker op naar consumenten die een giropasbasis willen. Daarmee komt de Postbank tegemoet aan twee verzoeken uit de brief die de Consumentenbond naar de Postbank stuurde.

Consumenten die een giropasbasis willen aanvragen, hoeven nu geen portokosten meer te betalen. Ook als ze geen postzegel plakken, wordt de aanvraag verwerkt. Consumenten die al portokosten betaald hebben, krijgen die echter niet teruggestort.

Ook kunnen klanten die een giropasbasis aanvragen nog tot 1 april 2002 gebruik maken van alle pinautomaten, in plaats van tot 1 januari. Dit om de overschakeling naar de euro niet onnodig moeilijker te maken.

De Consumentenbond is blij dat de Postbank aan deze punten tegemoet komt. We houden u op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen.

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie