Uitnodiging persconferentie cao-beleid CNV BedrijvenBond

Datum nieuwsfeit: 26-09-2001

CNV BEDRIJVENBOND

Uitnodiging persconferentie cao-beleid CNV BedrijvenBond

De CNV BedrijvenBond houdt op woensdag 26 september, de dag na het crisisberaad tussen minister Vermeend van Sociale Zaken en Werkgelegenheid en sociale partners, een persconferentie waarop voorzitter Bart Bruggeman en cao-coördinator Jaap Jongejan de discussienota cao-beleid 2002, Verantwoord Kiezen, presenteren en toelichten.

Uiteraard zal tijdens de persconferentie nader worden ingegaan op de manier waarop de 23 vakgroepen van de CNV BedrijvenBond met de looneis omgaan. Daarnaast komen onderwerpen als arbeidsomstandigheden, employability, vakbondswerk in de onderneming en werkstress aan de orde.

De persconferentie wordt gehouden op ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen