Leefomstandigheden dak- en thuislozen verbeteren

Datum nieuwsfeit: 26-09-2001
Bron: Aedes
Aedes

Leefomstandigheden dak- en thuislozen

26 september 2001

Woningcorporaties en opvanginstellingen gaan samenwerken om de knelpunten rondom de opvang en huisvesting van dak- en thuislozen aan te pakken. 'Niemand mag tegen zijn eigen wil dakloos zijn. Het is gewoon een kwestie van beschaving dat er in Nederland voor elke ingezetene onderdak beschikbaar is.' Dit stellen Aedes vereniging van woningcorporaties, de Federatie Opvang en de Stuurgroep Experimenten Volkshuisvesting op het gezamenlijke congres 'Onder dak en verder; investeren in het souterrain van de woningmarkt' op woensdag 26 september in Felix Meritis te Amsterdam.

De brancheorganisaties van woningcorporaties ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen