Drie auto-inbraken in Oss

Politiebericht Oss 26-09-2001
Politiebericht district Maasland

INBRAAK AUTO OSS

Bij een inbraak in een auto aan de Spoorlaan te Oss op 25 september 2001 is de autoradiocassettespeler weggenomen. Het portierslot bleek geforceerd. Bij een inbraak in een auto aan de Kantsingel te Oss op 25 september 2001 is de autoradiocdspeler weggenomen, alsmede een laptop. Het portierslot bleek geforceerd. Bij een inbraak in een auto aan de Kloosterstraat te Oss op 25 september 2001 is de autoradiocdspeler weggenomen, alsmede twee cd`s. Een raam was vernield.

RIJDEN ONDER INVLOED OSS

Tegen een 60 jarige automobilist uit Oss is op 26 september 2001 proces-verbaal opgemaakt ivm rijden onder invloed van alcohol. De man reed omstreeks 01.05 uur op de Verdistraat te Oss.

SNELHEIDSCONTROLE OSS

Bij een snelheidscontrole op de JF Kennedybaan te Oss op 26 september 2001 zijn 5 bestuurders bekeurd. Max. 80 km. Hoogst gemeten snelheid 110 km. Bij een snelheidscontrole op de Vivaldistraat te Oss op 26 september 2001 zijn 33 bestuurders bekeurd. Max. 50 km. Hoogst gemeten snelheid 71 km. Bij een snelheidscontrole op de Singel 1940 - 1945 te Oss op 26 september 2001 zijn 35 bestuurders bekeurd. Max. 50 km. Hoogst gemeten snelheid 73 km.