Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Start publiciteitscampagne 'Sherry. Por favor!'

Datum nieuwsfeit: 26-09-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

PERSBERICHT
26/09/2001

Sherry. Por favor!

Sherry. Por favor!
Er gaat heel wat veranderen in wijndrinkend Nederland. In opdracht van Het Sherry Instituut van Spanje heeft José van Mil & Partners Communication for the Food Market namelijk een nieuwe publiciteitscampagne ontwikkeld: 'Sherry. Por favor!'.

Uitgangspunt is duidelijk maken dat sherry temperamentvolle wijnen uit Spanje zijn. En niet zó maar wijnen, maar een hele reeks bijzondere wijnen die op allerlei momenten kunnen worden gedronken. Omdat sherry optimaal tot z'n recht komt in combinatie met diverse hapjes vormen wijnspijscombinaties de rode draad door de campagne. Zowel ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie