Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Wanadoo en De Telegraaf starten auto-channel

Datum nieuwsfeit: 26-09-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht

PERSBERICHT

Wanadoo en De Telegraaf starten auto-channel

On line informatie over auto's via www.wanadoo.nl.

Amsterdam, 26 september 2001 - Wanadoo is in samenwerking met Autotelegraaf.nl een auto-channel gestart op haar portal www.wanadoo.nl, consumenten hebben daardoor nog makkelijker toegang tot een breed aanbod van occasions en aanvullende informatie over auto's. Autotelegraaf.nl, onderdeel van De Telegraaf en de bekendste auto-site van Nederland, gaat de inhoud leveren voor het nieuwe channel van Wanadoo.

Het nieuwe auto-channel betekent voor Autotelegraaf.nl een verbreding van haar distributie en is voor de Wanadoo-portal een verrijking die goed aansluit bij de wensen en verwachtingen van bezoekers. Autotelegraaf.nl biedt een enorm aanbod aan occasions en onderscheidt zich door de uitgebreide praktische informatie en het dagelijks actuele autonieuws.

Autotelegraaf.nl verwacht veel van de samenwerking. Marianne Zwagerman, manager Autotelegraaf.nl: "Wij zijn blij dat Wanadoo, één van de meest bezochte portals van Nederland, deze samenwerking met ons aangaat. Wij hopen dat daardoor nog meer mensen gebruikmaken van ons occasionaanbod en van de enorme hoeveelheid extra informatie en nieuws die Autotelegraaf.nl biedt."

"Het concept van Autotelegraaf.nl sluit goed aan bij de doelgroep en positionering van Wanadoo: diensten aanbieden voor internetgebruikers die hun persoonlijke zaken op een efficiënte manier organiseren", zegt Paul Lempers, director van de Wanadoo portal. "Interessant aan Autotelegraaf.nl is dat het aanbod niet alleen gericht is op autofreaks, maar ook op geïnteresseerden. Eigenlijk iedereen die auto rijdt kan op deze site iets vinden van zijn gading. Naast veel occasionaanbod, vinden Wanadoo bezoekers er interessant nieuws en nuttige tips over uiteenlopende zaken die met autorijden te maken hebben."

# # #

Over Autotelegraaf.nl
Autotelegraaf.nl (www.autotelegraaf.nl) is vooral bekend door de duizenden occasions, waaronder de Autospeurders uit De Telegraaf. Daarnaast onderscheidt de site zich door uitgebreide praktische informatie en dagelijks actueel autonieuws. Autotelegraaf.nl houdt haar informatie bewust laagdrempelig, zodat ook mensen met beperkte autokennis worden aangesproken.

Over EuroNet Internet en Wanadoo
EuroNet Internet B.V. (www.euronet.nl) is een volledige dochteronderneming van Wanadoo S.A. Wanadoo S.A. is een van de grootste Europese internetbedrijven en de internetmediadochter van France Telecom. In Nederland biedt EuroNet Internet B.V. internetdiensten aan onder twee merken: Wanadoo voor de consumentenmarkt en EuroNet Internet voor de zakelijke markt.
Wanadoo biedt een volledig pakket van internettoegang aan consumenten, waartoe inbelabonnementen, variërend van Free tot flat-fee, en breedbandinternet (ADSL en Cable) behoren. Daarnaast levert de portal www.wanadoo.nl een keur van diensten en informatie verdeeld over thematische channels. De Wanadoo-portal staat in Nederland op de negende plaats van meestbezochte websites.
EuroNet Internet verzorgt sinds 1994 producten en diensten voor de zakelijke markt, waaronder ADSL, netwerkkoppelingen en het hosten van websites. Internationaal telt Wanadoo S.A. ruim vijf miljoen actieve abonnees.

Voor meer informatie:
Autotelegraaf, Marianne Zwagerman, Manager Autotelegraaf, telefoon (020) 585 80 31, e-mail: (service@autotelegraaf.nl)

EuroNet Internet B.V., Dianne Potters, Corporate PR Manager, telefoon: (020) 535 51 51,
mobiel: 06-28 90 81 08, e-mail: (diannep@nl.euro.net)

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie