Bodegraven sterkste zakenstad van Nederland

Datum nieuwsfeit: 26-09-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Top honderd zakensteden 2001 van BiZZ en Dun & Bradstreet: Bodegraven sterkste zakenstad van Nederland

Rotterdam, 26 september 2001 Bodegraven is de sterkste zakenstad van Nederland, gevolgd door Heemstede en Sliedrecht. Aalsmeer en Barneveld eindigen op de vierde en vijfde plaats. Amsterdam eindigt onderin (op 98), vooral omdat de hoofdstad het laagste percentage winstgevende bedrijven heeft. Dat zijn enkele resultaten van de top 100 zakensteden van ondernemerstijdschrift BiZZ van Elsevier bedrijfsinformatie en het handelsinformatiebureau Dun & Bradstreet. De top 100 komt voort uit onderzoek naar winstgevendheid, winstontwikkeling, soliditeit en betalingsgedrag van Nederlandse ondernemingen.

Het ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen