Lisv brengt Trendrapportages 2001 uit

PUBLICATIES/Pers

Persbericht d.d. 27/09/01

Lisv brengt Trendrapportages 2001 uit

Het Lisv heeft de vier Trendrapportages arbeids(on)geschiktheid, handhaving, rechtsbescherming en indelingszaken en werkloosheid 2001 gepubliceerd. In deze publicaties rapporteert het Lisv over de uitvoering van de werknemersverzekeringen. De rapportages zijn opgesteld op verzoek van de Staatssecretaris en opgezet als beleidsverantwoordingsrapportages. Het Lisv verantwoordt zich over het door haar gevoerde beleid en de behaalde resultaten. Het Lisv-bestuur onthoudt zich van een oordeel over het bestaande stelsel van wetgeving. Het Lisv-bestuur rekent dit tot de verantwoordelijkheid van de Staatssecretaris en de Tweede Kamer.

Poortwachter
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen